Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Χιλιάδες, εκατομμύρια, δισεκατομμύρια λέξεις...........για να μένουμε σιωπηλοί

Μου έστειλαν πολλές με το αίτημα να τις προωθήσω ως ηλεκτρονικά μηνύματα για "να μάθει ο κόσμος τι γίνεται στην Παλαιστίνη".......
Δεν τις στέλνω με ηλεκτρονικά μηνύματα: Εάν κάποιος ήταν να τις δει στο mail του και να συναισθανθεί, το έχει ήδη πάθει. Δεν θα τρομάξει τώρα.
Εάν κάποιος ακούει αδιάφορα και φρίττει περιστασιακά, δεν θα συγκινηθεί περισσότερο.
Σε κάθε περίπτωση τόσος θάνατος και τόση φρίκη σε ένα e-mail μήνυμα.........δεν μου πάει.
Όπως δεν μου πάει και να μετέχω σε μια προπαγάνδα.........Θα μου πείτε (ίσως όλοι) υπάρχουν φωτογραφίες από την άλλη πλευρά για να δείξεις; Εσείς τι λέτε; Δεν υπάρχει καμία; Η δυστυχία είναι μονόπλευρη; Τα όπλα τα κρατάει η μια πλευρά;
Επειδή όμως δεν μου πάει και να "το θάψω" το θέμα αποφάσισα να ανεβάσω εδώ τις λίγες φωτογραφίες που επέλεξα για να τρομάξετε.......άλλη μια φορά.......
Palestine 21st century


Καλή συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια: